صادرات کشمش تیزابی به عراق

امروزه صادرات کشمش تیزابی به عراق از رونق خوبی برخوردار بوده و تجار ایرانی توانسته اند سالانه مقادیر بالایی از این محصول پرطرفدار را به این کشور صادر نمایند. انواع کشمش ایرانی به دلیل کیفیت بالا و مزه ی فوق العاده ای که دارد، بسیار پرخاصیت و محبوب است و توانسته در بازارهای جهانی به خصوص کشورهای همسایه به جایگاه ویژه ای دست پیدا کند. برای آشنایی با بهترین کشمش صادراتی و شرایط صادرات این محصول در ادامه همراه ما باشید.

صادرات کشمش تیزابی به عراق

معرفی بهترین نوع کشمش ایران برای صادرات

معرفی بهترین نوع کشمش ایران برای صادرات کشورمان ایران به دلیل داشتن شرایط اقلیمی خاص و بکر دارای تاکستان های بسیاری بوده و همین امر باعث شده که به یکی از تولیدکنندگان کشمش در سراسر دنیا تبدیل شود و در میان کشورهای برتری همچون آمریکا و ترکیه به رتبه سوم در صادرات کشمش دست پیدا کند.
کشمش دارای سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها همچون کم خونی، بهبود عملکرد سیستم گوارش، سم زدایی کبد، کنترل دیابت و … مورد استفاده قرار گیرد و به همراه سایر آجیل ها به عنوان یک میان وعده سالم برای بچه ها باشد.

حال بهتر است بدانید که شهرهایی همچون ملایر و تاکستان به عنوان مراکز اصلی تولید کشمش محسوب می شوند و شهرهایی همچون قوچان و کاشمر، بناب و ملکان نیز در زمره تولیدکنندگان این محصول مفید و پرطرفدار به شمار می روند.
در واقع بهتر است بدانید که کشمش های تیزابی، سلطانی، سوپرگلد و معمولی در شهر ملایر تولید می شود و به جرات می توان این شهر را به عنوان پایتخت تولید کشمش کشور معرفی نمود.

اگر سری به بازارهای خرید و فروش خشکبار زده باشید با تنوع بالای کشمش مواجه می شوید که هر یک دارای نام های منحصربفرد و شکل ظاهری متفاوت هستند که از جمله آن ها می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • کشمش آفتابی
  • کشمش تیزابی
  • کشمش زرد
  • کشمش سبز قلمی
  • کشمش مویز

حال این سوال مطرح می شود که بهترین نوع کشمش برای صادرات کدام است که در پاسخ باید بگوییم کشمش طلایی و تیزابی سلطانی به عنوان محبوب ترین نمونه های صادراتی مطرح می شوند و هر چه رنگ کشمش روشن تر باشد، پرطرفدار تر خواهد بود.

بررسی شرایط صادرات کشمش تیزابی

بررسی شرایط صادرات کشمش تیزابی همانطور که در بالا اشاره نمودیم کشمش تیزابی از نمونه های صادراتی محسوب می شود و به همین دلیل تولیدکنندگانی که قصد صادرات محصول خود را دارند باید نسبت به بالابردن کیفیت این نوع کشمش بسیار بکوشند تا بتوانند در بازارهای رقابت جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند.

همچنین کشمش های صادراتی باید بدون هسته بوده و گوشتی باشند و سالم و یکدست بوده و عاری از هرگونه خرابی باشند تا بتوانند مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرند.

کشمش های صادراتی باید از نوعی باشند که بتوان میزان بالایی از آن ها را در طول سال تولید نمود تا در صورت نیاز برای صادرات فرستاده شوند و از طرفی هیچ کمبودی از این محصول در بازار وجود نداشته باشد.
کشمش های صادراتی به دلیل نوع خاص انگور و روش های سورتینگ و بسته بندی های منحصربفرد از قیمت بالاتری در بازار برخوردار هستند و مشتریان داخلی نیز می توانند با آگاهی از این شرایط و قیمت ها، نسبت به خرید این محصول، اقدام نمایند.

اصول مهم در صادرات کشمش به عراق

اصول مهم در صادرات کشمش به عراق همانطور که گفتیم کشمش ایران یکی از محصولات مرغوب و پرطرفدار است و بعد از پسته و فرش به عنوان سومین محصول صادراتی کشور محسوب می شود که توانسته باعث رونق اقتصادی شده و می تواند در آینده جایگزین خوبی برای صادرات نفت ایران باشد.
بهتر است بدانید که با رونق صادرات تولید و اشتغال در داخل کشور افزایش می یابد و بدین ترتیب از خروج ارز از کشور به شکل قابل توجهی جلوگیری می شود، همچنین صادرات باعث حمایت از تولیدکنندگان داخلی می شود و این تولیدکنندگان می توانند با رقبای خارجی به رقابت پرداخته و بدین ترتیب کیفیت محصول خود را بالا ببرند.

وقتی بحث صادرات مطرح می شود باید ابتدا بازار هدف مشخص گردد تا بتوان در مورد کشور مقصد تحقیق و بررسی های لازم را نمود و همه اطلاعات درباره سلایق و ذائقه مصرف کنندگان را بدست آورد و محصولی را برای صادرات انتخاب نمود که مطابق با سلیقه آن ها باشد.

سپس می توان بازاریابی های لازم را به طور گسترده ای انجام داد و به معرفی محصول پرداخت و بدین ترتیب شما می توانید محصول خود را به کشور مورد نظرتان معرفی نمایید و باعث جلب رضایت آن ها شوید.
همچنین بعد از عقد قرارداد و در نظر گرفتن همه شرایط گمرک و قوانین صادراتی کشور مقصد، شما باید براساس سفارش مشتری خود عمل نموده و سفارشات را در بسته بندی های متناسب با نظر آن ها، آماده سازی نمایید.

لازم به ذکر است که بدانید شما می توانید محموله خود را از طریق مرزهای زمینی به کشور عراق صادر نموده ولی باید به نوع بسته بندی محصول توجه نموده تا در حین عملیات حمل و نقل، دچار آسیب نشده و کیفیت خود را تا مقصد حفظ نماید.

صادرات کشمش تیزابی به کشورهای عربی

صادرات کشمش تیزابی به کشورهای عربی همانطور که اشاره نمودیم صادرات کشمش تیزابی به کشورهای عربی بسیار پررونق بوده و می تواند ارزآوری بسیار خوبی برای کشور به همراه داشته باشد و در این میان بسیاری از شرکت های بازرگانی به این مقوله پرداخته و توانسته اند به سودآوری خوبی دست یابند.

ما در این مجموعه به عنوان یکی فعالان حوزه صادرات، توانسته ایم بسیار پرقدرت پیش رویم و با وسواسی که در انتخاب محصولات صادراتی داریم، رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن تامین نماییم.
امروزه با رونق فضای مجازی، بسیاری از کسب و کارها از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری انجام می شود و مجموعه ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با راه اندازی سایت های فعال، توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان خارجی باشد.
مشاورین ما در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت و پاسخ به مشتریان هستند و بدین ترتیب جای هیچ گونه سوال و ابهامی برای آن ها باقی نخواهد ماند.

همچنین این مژده را به شما مشتریان عزیز می دهیم که ما به صورت مستقیم با تولیدکنندگان نمونه در ارتباط هستیم و بدین ترتیب توانسته ایم واسطه ها را حذف نموده و بهترین قیمت را به شما ارائه کنیم.
فقط کافی است برای ثبت سفارش و عقد قرارداد صادرات با مشاورین ما در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین درجه کیفی در کوتاهترین زمان ممکن و در حجم دلخواه، تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما