قیمت کشمش زرد کاشمر

با توجه به فضای رقابتی به وجود آمده بین تولید کنندگان قیمت کشمش زرد کاشمر، عرضه این محصول با محصولات دیگر به چه صورت است؟ بررسی های به عمل آمده بر میزان کیفیت کشمش، چه تاثیری بر روی قیمت خرید این محصول داشته است؟ برچسب قیمت در انواع کشمش زرد در بازار به چه صورت است؟ 

لیست قیمت کشمش زرد در بازار

لیست قیمت کشمش زرد در بازار براساس کیفیتی که محصول تولید شده در این شهر دارد دسته بندی می گردد با توجه به خاص بودن محصول مورد انتظار کشمش تولیدی نیز کیفیت قابل قبولی را دارد.

از آنجاکه تنها تفاوت موجود در بین کشمش زرد کاشمر با کشمش گلدن نیز در اندازه آنها است، باید در نظر داشته باشید که اطلاق کلمه زرد اگر همراه با کاشمر بیاید منظور همین کشمش تلقی می گردد و در غیر این صورت به عنوان کشمش گلدن یا انگوری پلویی ملحق می گردد.
قیمت این محصول در بازار به نسبت محصولات دیگر از رنج متوسطی برخودار است چرا که ما کمتر شاهد خرید و فروش این محصول بوده ایم. همچنین، در طول سال شاید میزان خیلی کمی از این محصول تولید گردد.
وضعیت بازار با توجه به روش های موجود، قیمت گذاری هر محصولی را بیشتر از شرکتهای تولیدی را دربر می گیرد. بدین وسیله، عمده فروشی ها اقدام به خرید از این شرکت ها نمایند. 

انواع کشمش زرد در ایران

کشمش زرد در ایران به سه نوع مختلف تقسیم می شود که دو نوع آن را می توان صادراتی فرض کرد.
نوع اول: کشمش زرد کاشمری است که این نوع کشمش از رنگ روشنی برخوردار است.
نوع دوم: کشمش گلدن یا انگوری است که از شهرت خاصی برخوردار است و شامل گروه کشمش پلویی می باشد. از نظر ظاهری، این نوع کشمش شکل کوتاه تر و گردتری دارد و دارای رنگ نسبتا زردی است. از جمله مکان رویش این محصول را می توان شهرستان ملکان و ملایر نام برد.
این نوع کشمش زرد در واقع بیشتر جنبه صادراتی دارد و به همین دلیل، قیمت آن نسبت به دیگر کشمش ها تا حدودی بالاتر است.

قیمت خرید کشمش زرد کاشمر

در تعین قیمت خرید کشمش و یا هر محصولی ما با چالش گران بودن قیمت از نظر مشتری مواجه هستیم چرا که اگر قیمت محصول گرانتر باشد  قطعا مشتریان خودرا از دست می دهیم از طرفی قیمت خرید کشمش باید به چه شکلی باشد که سال های پر باری یا کم باری هر محصولی تاثیر مثبت یا منفی را روی محصول نگذارد تا باعث از بین رفتن فرصت های فروش نگردد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما